Xiaomi transforma telefonul Pocophone intr-o gama de smartphone-uri

In 2019, cei de la Xiaomi s-au remarcat prin mai multe modele de telefoane, premium sau mai ieftine. Intre acestea se numara si modelele Pocophone. Disponibile la un pret destul de accesibil, cu un hardware decent pentru categoria in care se incadreaza, acestea au fost, fara dar si poate, o surpriza. Motiv care a indemnat compania chinezeasca sa continue sa lanseze astfel de telefoane. Cu mici modificari, insa. Acum, dispare Pocophone, iar noua gama de telefoane ce se va lansa de acum incolo se va numi Poco. Se anunta surprize destul de impresionante din acest punct de vedere, pentru a arata exact nivelul la care a ajuns Xiaomi la inceput de 2020. Nu degeaba este al patrulea producator de telefoane mobile din lume. Pocophone a fost un telefon pe care Xiaomi l-a folosit ca sa-si atraga un public nou, eventual numeros, care vrea un telefon bun, dar cu pret mic. Pe 17 ianuarie, planul acela a fost dus mai departe atunci cand a fost anuntata marca Poco.

„Ce-a inceput ca un sub-brand Xiaomi a devenit un brand de sine statator. Poco F1 a fost un telefon incredibil de popular. E timpul sa lasam Poco sa se dezvolte pe cont propriu”, a transmis Manu Kumar Jain, vicepresedinte celor de la Xiaomi. Cu alte cuvinte, compania chinezeasca a schimbat si numele primului model, din Xiaomi Pocophone in Poco F1. Astfel, Poco devine un sub-brand al Xiaomi, exact la fel cum Honor este un sub-brand pentru cei de la Huawei. 

Poco F1 e un telefon cu ecran cu diagonala de aproape 6.2 inch Full HD, memorie interna de 6 sau 8 GB RAM, spatiu de stocare de cel putin 64 GB (maximmul fiind 128 GB, insa memoria poate fi extinsa prin card SSD pana la 1 TB) si o camera foto de 20 megapixeli. Are port USB-C si are o baterie de 4.000 mAh, iar acum costa aproape 1.650 lei. Cei de la Xiaomi indica lansarea a cel putin doua telefoane. Un F2 si un F2 Lite cu hardware decent pentru 2020, insa care se concentreaza mai ales pe capacitatea bateriei si pe un pret mai redus in comparatie cu celelalte telefoane.

Xiaomi si-ar fi putut utiliza la fel de bine si marca proprie cu scopul de a comercializa aceste telefoane. Ideea e ca, incepand cu anul 2019, compania chinezeasca a aratat ca vrea mai mult si mai ales ca are dispozitia de a se ridica la inaltimea asteptarilor din partea celui de-al patrulea producator de telefoane mobile din lume. Cu alte cuvinte, oficialii companiei isi doresc ca aceasta sa capete un alt statut pe piata. Este un lucru pe care l-au demonstrat cel mai bine atunci cand au lansat modelul Mi Mix Alpha. Un telefon prezentat drept concept, cu un pret de 2.800 dolari (12.061 de lei in bani romanesti) si ecran pe toate partile. Popchone a pornit drept un concept de